FAQ
Najczęściej zadawane pytania
-
Na jakie języki tłumaczycie?Tłumaczymy na wszystkie języki europejskie oraz na większość języków pozaeuropejskich. Wszystkie one są wymienione w zakładce „cennik”. Jeśli potrzebujecie Państwo tłumaczenia z/na język niewymieniony w powyższej zakładce – prosimy o kontakt.
-
W jaki sposób mogę zlecić tłumaczenie?Wystarczy, że wyślą je Państwo do nas drogą elektroniczną lub przyniosą osobiście do biura. Po dokonaniu przez nas wyceny (wraz z przybliżonym terminem realizacji) i zaakceptowaniu jej przez Państwa oraz po wpłacie zaliczki, zlecenie zostanie przekazane do realizacji.
-
Czy muszę posiadać oryginał dokumentu, który chcę przetłumaczyć?W przypadku tłumaczeń uwierzytelnionych oryginał dokumentu musi zostać okazany w momencie składania zlecenia lub przy odbiorze tłumaczenia, w celu jego weryfikacji. Jeśli z jakichś względów nie posiadają Państwo oryginału dokumentu, tłumacz/ tłumaczka wykonująca dla Państwa tłumaczenie może dodać adnotację w swojej klauzuli na końcu tłumaczenia, w której zaznaczy, że tłumaczenie było wykonane ze skanu, zdjęcia, kopii etc.
-
Ile kosztuje tłumaczenie?Koszt tłumaczenia zależy od kilku czynników: od jego obszerności czyli liczby stron, języka z/na który ma zostać wykonane, tego czy jest to tłumaczenie specjalistyczne, wybranego trybu (zwykły, przyspieszony). Ogólny cennik jest podany w odpowiedniej zakładce, jednak każde zlecenie wyceniamy indywidualnie przed rozpoczęciem realizacji.
-
Czy tłumaczycie przy użyciu programów do tłumaczenia?Nie, wszystkie nasze tłumaczenia wykonują wyspecjalizowane osoby.
-
Ile czasu zajmuje tłumaczenie?Czas na wykonanie tłumaczenia zależy od kilku czynników: od liczby stron tekstu wyjściowego, języka tłumaczenia oraz tego, czy jest to tłumaczenie specjalistyczne, czy nie. W przypadku standardowych dokumentów w ilości nie większej niż 10 stron, jest to zwykle ok. 2 dni roboczych.
-
Jak mogę opłacić tłumaczenie?Kartą lub gotówką w momencie składania zlecenia/odbioru tłumaczenia lub przelewem na konto bankowe.
-
Jak mogę otrzymać gotowe tłumaczenie?Opłacone tłumaczenia zwykłe przesyłamy na podany adres e-mail w formie pliku otwartego (na życzenie możemy je oczywiście wydrukować). Tłumaczenia uwierzytelnione mogą Państwo odebrać u nas w biurze przy ul. Młyńskiej 13/2. Na życzenie i po opłaceniu kosztów wysyłki możemy przesłać tłumaczenie pocztą.
-
Czy wystawiacie faktury VAT?Tak
-
Czy przysługuje mi prawo do reklamacji w przypadku błędów w tłumaczeniu?Dokładamy wszelkich starań, by nasze tłumaczenia były wykonane profesjonalnie, rzetelnie i na czas. Tłumaczenia robią jednak ludzie, więc nie jest wykluczone, że może pojawić się jakiś błąd. W takim przypadku wszelkie poprawki nanosimy bezpłatnie i najszybciej, jak to możliwe. W przypadku poważnych błędów w zrealizowanym zleceniu, indywidualnie ustalamy sposób rekompensaty.